Montag, 5. Mai 2008

Re: Polska-The Times :coraz lepsza !

Post do bloga Gimnazjum : e-maile do pisma Polska-The Times :

2008/5/4 Pascal Alter <pascal.alter@gmail.com>:
Już od miesiąca się zbierałem z tym e-mailem-ale obawiałem się trochę.
Piszecie ciekawie,konkretnie i dostępnie. Można ten sposób utrzymać i
będzie bardzo dobrze. Gdyby się udało coś lokalnie i konkretnie.
Proponuję zająć się Kielcami. Tematów jest tu za dużo,ale typowałbym
jeden. Piszę o tym na blogu : www.pascalalter.blog.onet.pl oraz :
www.gimnazjum1kielce.blogspot.com  - ten drugi założyłem dziś,tylko
dla jednej sprawy. Przeniesienia Sz.P. Nr.7 do Gimnazjum Nr.1,- czyli
likwidacja. To cały łańcuszek:do bud.Sz.Nr.7 ma wejść Sz.Nr.17,a tam
Zespół Poradni z internatu "Elektryka". Chodzi o przejęcie dwóch
pokaźnych obiektów do prywatyzacji. Odbywa się to bezprawnie i w
tempie. W poniedziałek o 16.(5.maja)ma być zebranie z rodzicami
uczniów Gimnazjum nr.1 - Kielce ul. Zimna. Dobrze byłoby, jakby
"Polska"podjęła sprawę poważną:sposób sprawowania władzy w Kielcach. W
sierpniu ub.r.w taki sposób próbowano zlikwidować MPK. Ponad miesiąc
biegaliśmy pieszką po mieście. Potem była jakby komunikacja
zastępcza,strajk okupacyjny(cały sierpień 2007) szturm na bazę MPK
firm ochroniarskich(w nocy) odbicie w dzień,interwencja biskupa - a
chodziło o to,żeby wsadzić ludzi do prywatnych autobusów. Są to metody
ludzi bezwzględnych i zaślepionych żądzą bogacenia się. Tutejsze
media- są :-) a jednak GW.28 kwietnia,wyd.lokalne,trochę napisała:
Piotr Burda:Plan specjalny bezbolesnego przejścia uczniów
Sz.P.Nr.7..Zresztą ten tekst wkleiłem do obu wymienionych blogów.
Bardzo proszę podejmijcie Państwo tę sprawę i poślijcie kogoś jutro
5.maja na to zebranie do Gimnazjum Nr.1 . Wtedy "Kielce"pod tytułem
"Polska",nabierze znaczenia. Piszę tego e-maila na komórce- właśnie
uciekł pociąg do K. i  miałem trochę czasu. Kończy się już mój limit
znaków,zatem pozdrawiam i zapraszam do Kielc :-(  Pascal_Alter

Keine Kommentare: