Montag, 5. Mai 2008

Spotkanie ( 1 )

Odbyło sie wiec kilka spotkań dziś w Gimnzjum : rodzice zdeterminowani bronić szkoły i nauczyciele też .
Nie mam dokładnej relacji , Absolwent jest powsciągliwy w swoim Gmailu do mnie . Nawet nie wpadłbym na pomysł , żeby zamieszczać tego Gmaila jako posta w blogu Gimnazjum : byłby mały rewanż..
Zamieścił tam mojego Gmaila do..gazety Polska-The Times ! - czym nie byłem zachwycony - bo nie po to posłałem do wiadomości .
---------
Dlatego powstrzymam sie , a tylko ogranicze do kwesztii zasadniczej.
Kto wymyślił kapitalizm ?
Oczywiste , że Szatan : całkowicie to jest pewne i po raz tysiąc ktoryś w moich obserwacjach sie potwierdza .
Bazuje i buzuje to wszystko , na bezprzykładnej żądzy zysku : zysku za wszelką cene . Jak najstzybszego i bezwstydnego zysku , mając za nic przyzwoitość choćby pozorow .
Widać to szczegolnie w tym strasznym mieście Kielce - na każdym kroku .!
W tej sprawie też . Otoż całe zamieszanie wokoł Gimnazjum , dramat tylu ludzi wynika z kolejnej proby zawłaszczenia majątku : tym razem chodzi o budynki - ja myśle , że oba . Absolwent twierdzi , że na razie wiadomo o jednym . Ma być sprywatyzowany budynek po internacie Elektryka , a tam chcą urządzić ..hotel.
Teraz - jasne , jak kiedyś , gdy tenże Andrzej Sygut - wtedy jako Kurator Oświaty wspolnie ze swoim zastepcą Korczynskim sterowali upadkiem internatu Zespołu Szkoł Spożywczych - w bardzo prrosty sposob : od początku lat 1990 - nie dawano środkow na remonty , uczniow rozparcelowano po innych internatach po wywołaniu orzeczenia Sanepid o złych warunkach tamże, a gdy kontrolowałem sprawe (nieprzypadkowo !) w lutym i marcu 1996 : była to już ruina . Z tym , że połlegalnie wynajmowano pokoje na noclegi dla handlarzy ze wWschodu , ktorzy działali na pobliskim bazarze . Też chcieli sprzedać budynek - czyli sprywatyzować , też miał być hotel, ale nie zdążyli : akurat przejeło obiekty Miasto - i mnie tam wsadzili mieopacznie z Kuratorium - tylko , że wiedziałem o co chodzi i sprawe udało sie zablokować. Wprwdzie internatu "Garow" - już nie restytuowano , ale i obiektow nie sprzedano : jest tam teraz połowa Urzedu Miasta : na tym polegał moj pomysł wtedy . Teraz słysze , że i tamte obiekty mają jednak opuścić - i ciekawe co oni tam zrobią na Szymanowskiego ?
To samo co chcą zrobić z internatem Elektryka ?
Ciekawe , Blaise Pascal , bedziemy obserwować , notować - jak tyle spraw tutaj - ktore ujmuje zbiorczo - jako Gimnazjum - z czym Absolwent sie zgodzi , że sprawa jest dużo poważniejsza niż dramat kolejnych dwoch szkoł w tych Kielcach : ten dramat napisał Szatan.
-------
Musze nagrać kolejny odcinek Mistrza i Małgorzaty dziś - to naprawde coś pieknego .
Prosili mnie bardzo na Karczowce : podobno nie mogą oglądać tv po 22 - cisza nocna w Klasztorze .
Czy to możliwe Blaise Pascal ?
Mnie to już nic już nie dziwi .
Jak to powiedział Poeta :
Idż o Polsko - idż Aniele
W promienistym ciele !
Swiat nie poznasł ciebie z lica -
Swiat cie zabił - aż na meke
Sam jest wziety, a ty reke
Dasz mu - jego meczennica !
( Zygmunt Krasiński - Psalm żalu )

Keine Kommentare: