Sonntag, 4. Mai 2008

Komunikat 1

Zebranie rodzicow uczniow Gimnazjum rozpocznie sie w budynku przy Zimnej o godz.16.30.Poniedziałek 5.maja 2008 r.
Zaproszeni są także rodzice uczniow dopiero zapisanych , a także uczniow , ktorzy makją być zapisani .
------
To już wiem na pewno .
Teraz podobno : zebranie nauczycieli ma sie rozpocząć o 15.30 .Poniedziałek. 5.maja 2008 r.
------
Z pewnością zaprosili media , a przede wszystkim Gazete Wyborczą z Kielc .

Zaprosili tv - ale czy TVN ?
Bo cała reszta jest reżimowa i żałosna.
--------
Ze swej strony wczoraj wieczorem wysłałem e-maila do dziennika Polska :opinie@polskatimes.pl - ale czy zareagują ?
Powołałem sie, że wpisują pod tytułem tutaj słowo "Kielce" - wiec wypadałoby , coś konkretniej o tych Kielcach - a nie tylko w tytule. Chyba ,że to jest taki dodatek regionalny -uważają , że wystarczy ?
Logika Anglikow : tam jest też pod tytułem wzmianka : gazeta powstaje we wspołpracy z ..The Times.
Zatem zobaczymy , o co chodzi .The Times - to brzmi dumnie . Ale w Kielcach koturnowo.
--------
Teza : poprzez sprawe Gimnazjum okaże sie stan faktyczny , całe spektrum.
---------
Poprosze Absolwenta , aby podesłał troche okoliczności Gimnazjum , i żeby tam był koniecznie cały czas .
Ja musze wedrować zaraz na Karczowke : już 8.42 !

Keine Kommentare: